2011. szeptember 5., hétfő

Díj :D

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUZUdnaoiC0fBOW7p1Ccypk7XHMHWQaE6wgBsLBiW8EDFVjl7-LPrFCoYaJhBC6w6pbVVV1z8SDp0Y__7yWXZUgFeebeZywQ_4nEpxsYNkCEed23JNcvj5VW8rM22LmzpbbtOZLyuf2iQ/s320/d%25C3%25ADj.JPG


Szabályok:
1. Tedd ki a logót!
 2. Írj magadról egy kis szösszenetet!
3. Küldd tovább 5 írónak!








Magamról :
Mit is mondhatnék  magamról.  15 éves vagyok. 14 éves koromban fedeztem fel a Secret Town i Szerepjátékot Sgforumon,ahogy olvasgattam a blogok,és láttam. Eloszor nem akartam kipróbálni,de utánna rászántam magam és regiztráltam.Azóta is szerepjátékozom,ha van idom,persze.
Szerepjátékon megimertem pár olyan embert akiket mostanra már a barátaimnak mondhatok.
Szeretek  zenéthalgatni,és a photoshoppolni is. Komáromba járok szakkozépiskolára,ahol ma volt az évnyitó. Szakácsnak tanulok. Ugyanakkor szeretek írni is.
Nem szeretek korán kelni,viszont a suli miatt muszály :( . De nem bánkódodom,hiszen  én pozitívan gondolkodom,vagyis úgy próbálok gondolkodni. :)
Szerintem enyi elég is. :)))))))


 Akiknek szeretném tovább küldeni a díjat:
1. Andy♥ :)
2. Kriss♥ :)
3. Kinga♥ :)
4. Nina Law♥ :)
5. Wédó♥ :)

  ez lenne hát... a fejezeten dolgozgatok,megírom meg minden... amint kész felteszem. 
addigis puszi. és olvassátok a blogom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése