2011. augusztus 28., vasárnap

Díj :) ♥

Díjat kaptam :) Killa23 tól :D ♥ koszonom szépen :)
 Szabályok:


1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 embernek!
5. Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

oh ismét 7 dolog... hát akkor belekezdek :)
1.Szeretem az idézeteket.
2.Nagyon szeretek képeket szerkeszteni. :D
4.Nagyon odavagyok Steven R. Mcqueen ért. ♥ - ♥
5.Kedvenc párosom a TVD bol Anna és Jeremy :) Jeranna ♥
6.Imádok fotózni.Legfoképp a naplementét,vagy akármilyen széep tájat.
7.Nagyon orulnék ha Steven R. Mcqueen és Malese Jow oszejonnének :) ♥


És 7 blogger akit kiválasztottam.... hát oké:
1. Dorcsi -A kémcsajszi és a kémutódok :) mert imádom :) ♥

2.Wédó - Mystic Forks :) mert nagyon szeretem az írásod :) ♥
3.Kathy -Undisclosed desires :) mert lávolom a blogod :) ♥
4.Rich - Rich story´s :) mert szeretem a sztory-d :) ♥
5.Killa23 - Desperate fight :) ♥
6.doree17 - True Love in Hogwarts ♥
7.Andy -Heroes - Volume six - The Syelle Love Story  ♥


na  ez lenne a 7 blog akinek továbbadom,nemsokára mindenkit értesíttek
U.I. jól esne pár komment :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése