2011. szeptember 8., csütörtök

6. fejezet. Melanie megérkezik.


( Melanie szemszöge ) :
Olyan mintha tegnap lett volna, amikor utoljára Mystic Falls ban jártam, pedig az még 1864 ben volt. Akkor ismertem meg a Salvatore testvéreket, és persze Katherine Pierce-t is, és még egy pár vámpírt is. Most ismét itt vagyok, úgy éreztem vissza kell térnem ide. Már itt voltam egy ideje, az apám és az anyám egy óriási birtokot vettek nekem a város szélén, amiben minden megtalálható. Persze mondták, hogy majd meglátogatnak nemsokára, és csak azért nincsenek, mert ők most éppen nyaralnak Hawaii on. Ma van a suli első napja, így hát el kell intéznem a papírokat. És meglepetésemre mikor beléptem az irodába Stefant pillantottam meg. Aki ahogy rám nézett kissé megdöbbent, és ezen elmosolyodtam. Sexi volt, mint mindig. Azért érkeztem, mert itt van a hasonmás, és nem tudja, milyen veszélyek leselkednek rá. Odasétáltam Stefan mellé egy mosoly keretében.
- Rég láttalak. Jól nézel ki - mosolyogtam felé nézve, amire rám pillantott.
- Igen tényleg régen volt-helyeselte. –És te sem panaszkodhatsz-nézett végig rajtam, mire egy hatalmas mosoly jelent meg az arcomon.  A nő, aki eddig nézte Stefan és az én papírjaim valamit nem talált ott, és Stefan meg akarta igézni, de lealítottam.
- Majd én –mosolyogtam Stefan ra, aki teret engedett nekem.
- Nézze meg egyszer, biztos vagyok benne, hogy minden ott van, ami kell - igéztem meg a nőt, aki erre lenézett a papírokra és igazat adott nekem. Ezen pedig mosolyognom kellett. Ahogy megkaptuk az órarendeket megnéztem, és Stefan al három órára is együtt fogunk járni. Történelem, irodalom és Francia ezek azok az órák. Az első óra történelem. Stefan hamarabb volt a teremben, én még körülnéztem, és csak utánna mentem be a terembe,éppen csengetés előtt. Az egyik hátsó padba ültem.
*Amikor Virginia államunk csatlakozott a konföderációhoz 1861-ben, az óriási feszültséget keltett az államon belül. Virginia északnyugati régiójának lakosai más eszményképpel rendelkeztek, mint a hagyománytisztelő déliek.
Aztán 1863-ban Virginia két részre szakadt. Az északnyugati részre,ami az unionistákhoz csatlakozott...* A tanár csak mondta az anyagot, de valahogy nem tudott érdekelni. Figyeltem ki mit csinál. Stefan Elenát nézte, és az a Matt gyerek is. Bonnie meg smsezett Elenának. Mindent hallottam és megfigyeltem. A nap gyorsan eltelt, észre sem vettem,és már mehettem haza. Viszont a nap folyamán összebarátkoztam Caroline al és Elenával is meg persze Bonnie val is. Caroline mondta, hogy este elugorhatnák a Gril be,mert lesz ott olyan kisebb összejövetel féleség…

(Jeremy szemszöge):
Még reggel….

Reggel kialudva keltem,és mellettem Anna mosolygó arcára ébredtem. Egész éjel itt volt velem, és ez mosolyt csalt az arcomra. Kiugrottam gyorsan az ágyból, mert Jenna felkiabált… Gyorsan megmosakodtam, fogat mostam, viszont még nem mentem le. Megbeszéltem Anna val hogy este a Grill ben találkozunk, majd hosszasan megcsókoltam búcsúzásképpen. Anna az ablakon távozott, én pedig gyorsan lementem Jenna sietet, így hát elvettem tole az ebédpénzt, majd elraktam. Ittam egy kávét, majd elindultam a suliba gyalog. Elena Bonnie val ment kocsival, én viszont ráértem. Éppen pár percel csengetés előtt értem be. A nap egész gyorsan eltelt, és én már nagyon vártam az estét, mert ismét láthatom Anna-t…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése