2011. május 21., szombat

2. Fejezet.A titokzatos támadó.

(Jeremy szemszöge):
Út közben mindent mutogattam neki és magyaráztam, hogy tudja majd mi merre található.
Olyan sokat megmagyaráztam, hogy észre sem vettem mikor megérkeztünk a Grill-be. Még mielőtt beléptünk volna rámosolyogtam, majd együtt beléptünk a Grill-be.
Körbenéztem, de semmi ismerős arcot sem véltem felfedezni. Valahogy furcsáltam hiszen itt hemzsegni szoknak az ismerőseim, de most egyik sem járt erre. A hely persze tele volt emberekkel. Még megkel majd írnom azt a dogát is az új történelem tanárnak, mert így javíthatok majd. Egy eldugottabb helyen lévő asztalhoz mentünk, mert Anna így akarta én pedig beleegyeztem. Nagyon Kedves és figyelmes voltam Anna-val. Miután leültünk az asztalhoz, szinte azonnal odajött hozzánk a pincér. Közben beszélgettünk a dogáról is, amit írnom kell, és a témájáról is.Nagyon érdekelte a dolog.
- Hozhatok valamit?- kérdezte unottan, mindha semmi kedve sem volna felszolgálni.
- Hát nekem egy kóla lesz. És neked Anna?- adtam le az én rendelésem,és megkérdeztem Anna-t.
Kissé zavarba jött, ha jól láttam
- Akkor egy kávét kérnék-adta le Anna is a rendelését. Majd vártuk, míg kihozzák a rendelésünket. Miután kihozták,én belekortyoltam a kólámba,Anna pedig a kávéjába.
- Mesélj valamit magadról Jeremy, persze ha csak akarsz-kért meg engem.
- Hát lényeg az, hogy van egy nővérem Elena és hát a szüleink 4 hónapja meghaltak és ezért most Jenna a gyámunk. Azt hiszem ennyi elég rólam- mondtam el neki tömören.
- Oh, értem és sajnálom a szüleid- mondta együtt érzően.
- Hiányoznak, de már nem jönnek vissza és ezt el kell fogadnom. Most te mesélj-kértem meg.
- Hát rendben. Én épp most érkeztem a városba, anyám itt van és már régen nem láttam-mesélt magáról, amit én figyelmesen végighalhattam. Valami vonzott ebben a lányban. Egyszerűen próbáltam nem őt figyelni minden egyes pillanatba, de ez nem nagyon ment. Miután megittuk, amit rendeltünk elmosolyodtam és úgy kérdeztem meg a kérdést, ami a fejemben volt már egy jó ideje, amióta megláttam.
- Értem és remélem, mihamarabb találkozol anyukáddal - mondtam neki mosolyogva.
- És ide fogsz járni suliba?- kérdeztem meg mosolyogva.
- Még nem tudom, meddig maradunk itt, de ha tovább, akkor biztosan – válaszolt kissé zavarba esve.
- Értem, hát akkor majd meglátjuk, meddig maradtok. De remélem egy jó darabig- mondtam mosolyogva. Szerettem volna, ha jó sokáig marad, mert nagyon bejött nekem ez a lány. Hiszen nagyon jó fej ez a csaj, és megkedveltem.
- Reméled? És miért is? –kérdezte mosolyogva.
- Nem tudom, talán azért mert megkedveltelek-válaszoltam neki mosolyogva.
- Tényleg?- kérdezte meg tőlem, mire csak bólintottam neki egyet mosolyogva.
- Tudod én is nagyon megkedveltelek-mondta nekem mosolyogva.
Jól estek szavai, mert én is kedvelem, pedig még alig ismerem.
- Van kedved biliárdozni?- kérdeztem meg hirtelen Anna- tól.
- Igen van kedvem, de vigyázz elég jó vagyok benne-figyelmeztetett, mire csak elmosolyodtam.
- De én is jól biliárdozom, szóval vigyázz-mondtam mosolyogva.
Felváltunk és a biliárdasztalhoz sétáltunk. Felalítottam a golyókat az asztal közepén, és gurítottam egyet. Azonnal két golyó is bement. Majd hagytam, hogy ő lökjön. Neki is bement 2 golyó. Így fojtattuk a játékot,egészen addig, amíg meg nem nyertem.
- Gratulálok, nagyon jól játszol - mondta mosolyogva.
- Igen. De te sem vagy semmi. Kemény ellenfél voltál-mondtam dicséret képen.
Visszamentünk leülni az asztalunk hoz.
- Nekem lassan mennem kéne. Jenna aggódni fog-mondam miután az órámra pillantottam.
Kint már korom sötét volt. Persze nem félek kint a sötétben.
- Várj, elkísérlek, ha persze akarod-ajánlotta fel. És egy ilyen ajánlatra hogy mondhattam volna nemet.
- Igen persze, Gyere-válaszoltam mosolyogva.
Kifizettem a számlát és elindultunk kifelé a Grill-ből.
(Anna szemszöge):
Nagyon jól éreztem magam Jeremy vel. Mellette el tudtam magam engedni, és önmagam lehettem, már amennyire lehetett. A biliárdozásban természetesen hagytam nyerni. És együttvéve jót beszélgettem vele. Éppen hogy kiléptünk a Grill ből, valami megmozdult a bokorban én észrevettem de Jeremy nem. Pillanatok alatt rátámadt Jeremy re, tudtam mi lehet az, aki rátámadt Jeremy re.
Hirtelen megéreztem a vér szagát. Jeremy próbálta lelökni magáról, de nem ment neki. Ezért közbeléptem, és lerántottam róla. Jeremy nem láthatta, hogy mi volt az, hiszen nagyon sötét volt.
Nem tudhattam menyire súlyos a sebe és így védtelenül nem akartam itt hagyni. Túlságosan is kedveltem ahhoz, hogy itt hagyjam. Ezért letérdeltem mellé.
- Jól vagy Jeremy- kérdeztem meg tőle kicsit aggódva.
Nem sokkal később megéreztem a vér szagát,és már az arcom lassan kezdett átváltozni ezért gyorsan felálltam,és elfordultam tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése