2011. május 20., péntek

1. Fejezet.Megismerkedés.


(Jeremy szemszöge):
Jennát még ma nem láttam,és Elena sem volt meg otthon,ezért gondoltam elugrok a Parkba,hiszen imádom a Parkot,olyan nyugalom van ott.
Valahogy az az érzésem támadt már kilépve a házból,hogy valaki követ,de erre nem akartam gondolni.
Leültem az egyik padra,és nemsokkal később egy lány ült le mellém a padra,és elkezdett egy könyvet olvasni.
Talán ő követett?Lehet,de eszt nem tudhatom bisztosra.
Nem tudtam meg e szólítcsam,de végülis megtettem.
-Szia-köszöntem neki mosolyogva.
-Szia.Anna vagyok-köszönt visza,és bemutatkozott is.
-Te idevalósi vagy?-kérdezte meg tőlem,de én csak elmosolyodtam.
-Én Jeremy vagyok-mutatkoztam be neki egy mosoly keretében.
-örülök hogy megismerhetlek Anna-mosolyodtam el.
-És igen ide valósi vagyok-válaszoltam a kérdésére.
-Gondolom te nem,mert még nem láttalak errefelé-jegyeztem meg mosolygva.
-Én is örülök,Jeremy-mondta kedvessen.
Nagyon jó hogy ilyen kedves.És nem utolsó sorban nagyon jól is néz ki.És nagyon szimpatikus is.Valami megfogott engem benne.
-Esetleg körbevezesselek a városban?-kérdeztem meg mosolyogva.
-Igen persze,az jó lenne-mondta válasz képpen,és feláltunk.
-A Grill jó lesz?-kérdeztem meg mosolyogva.
-Grill?Az egy kávézó?-kérdezte lelkesen.
-Fogjuk rá-válaszoltam neki mosolyogva,majd elindultunk a Grill felé.
Útközben mutogattam,és magyaráztam mi merre van,hogy majd megtaláljon mindent.
(Anna szemszöge):
Újra itt Mystic Falls ban.Elég régen jártam már itt.
Egyetlen célom anyám kiszabadíttása a sírból.Évek  óta kutattam,és nyomoztam és a nyomok egészen idáig vezettek.Tehát viszajöttem,remélve hogy kiszabadíttom anyámot a sírból.
Most is egy fiút követek már egy ideje,hátha tud nekem segítteni,de nem szabad megtudnia, hogy mi vagyok.A nyomok a városba vezettek,és aszt súgták a Gilbertek a kulcs hozzá..Leültem mellé a padra,és úgy tettem mint aki olvasna,persze nem olvastam.Még nem akartam megszólalni.Egy ideig csak fél szemmel figyeltem a könyv mögül,és éppen megakartam szólalni,de ő megelőzött.Milyen kedves,és nem is csúnya srác.Nagyon is jól néz ki.Talán, ha közelebről megismerem,akkor még valami információt is megtudok arról hogy mi történt pontosan anyámmal.
Pontosan tudtam ki ő,de eszt mégsem mondhattam el neki.Terv ide vagy oda,nagyon szimpatikus ez a srác.Lelkes voltam ,mert évekig csak rejtőzködtem és kutakodtam,nem igazán jártam kávézókba.
Majd mindkettem feláltunk,és elindultunk abba a bizonyos Grill be.Útközben mutogatott,mindent elmagyarázott mi merre van.Nem tudtam levenni a szememet az ővéről,és végig csak az arcát,és a szemeit figyeltem.Nem tudtam levenni a szemem róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése